Service & Onderhoud

Onderhoud

Alles wat draait heeft onderhoud nodig, dat hebben onze auto's ook nodig, daarom bieden wij als Three P coffee een Technisch Service Contract (TSC) aan. 

 

Onze klanten weten wat de kosten per jaar zijn, dus nooit onverwachte uitgaves. Want storingen & onderhoud is bij ons ALL INCLUSIEF. (niets geen kleine lettertjes) gewoon transparant.

Dit betekend inclusief onderdelen, geen arbeidsloon of voorrijkosten en niet te vergeten 1x per jaar tijdens groot onderhoud het vervangen van het waterfilter om de kwaliteit van de koffie te waarborgen en slijtage gevoelige onderdelen worden dus geheel kosteloos vervangen.

 

Uiteraard houden wij dit ook allemaal in eigen beheer, want alleen dan kan je de service bieden die klanten van ons mogen verwachten.

 

Kortom wij werken 100% transparant en houden zelf ook niet van die kleine lettertjes, dus doen wij dat ook niet bij onze relaties!

Service

Service staat bij ons hoog in het vaandel, ons motto is "wat je zegt wat je doet" wij willen gewoon de beste service bieden en gaan verder waar anderen stoppen. Waarom vinden wij dat, omdat we alles in eigen beheer hebben, kort op de bal zitten en weten wat er speelt.

 

Wij bieden graag onverwacht extra service die onze klanten kunnen waarderen, wij zijn niet alleen duurzaam als ondernemer, maar ook naar onze klanten zijn we duurzaam.

 

Storingen lossen we direct binnen 2 uur op en zijn hiervoor 365 24/7 bereikbaar, want gasten en personeel zonder koffie is ondenkbaar.

Wij zeggen dus niet "we komen zo snel mogelijk" wij houden van transparantie en zeggen gewoon binnen 2uur!

 

Kunnen we de storing niet direct ter plaatsen oplossen, dan zetten we tijdelijk een bruikleen automaat weg.


Plaatsing automaat

Wij bereiden de automaat in onze werkplaats voor, kalibreren de automaat, stellen de koffievariaties in zoals deze overeengekomen zijn.

Kortom iedere automaat wordt grondig getest en afgesteld.

 

Op locatie meten de waterhardheid en stellen het Brita waterfilter op de juiste bypass in, spoelen grondig het waterfilter door zodat alle lucht eruit is en plaatsen de waterstop.

Daarna is de automaat plug & play, zo heeft de klant het minste last van onze monteur en is het moment dat er geen koffie is nihil.

De totale installatie kost 20 tot 30 minuten, hierna vragen wij een aantal koffie liefhebbers om de smaak te finetunen.

Nadat dit is gebeurt vragen we de verantwoordelijke erbij en wordt er uitvoerig tijd besteed aan een stukje uitleg voor het dagelijkse en wekelijkse onderhoud.

 

Na 2 weken komen wij weer terug voor een nieuwe kalibratie, pas dan is de molen helemaal gezet.

Er kan namelijk een kleine afwijking zijn t.o.v. de vorige kalibratie, wij willen namelijk dat de smaak en kwaliteit altijd optimaal blijft. 

 


Volledige ontzorging met maximale service

Wil jij als bedrijf liever volledig ontzorgt worden en liever geen omkijken hebben aan het dagelijkse onderhoud en wil je ook geen bestellingen plaatsen kan dat natuurlijk ook.

Wij bieden ook tailormade oplossingen aan onze klanten, komen dan zelf de automaat bijvullen, spoelen en schoonmaken, inclusief 1 maal per week volledig reinigen.

Zo ben jij gegarandeerd van altijd de beste koffie of beter gezegd lekker genieten van de (h)eerlijke koffie zonder zorgen.

 

Dit is concept wordt ook wel koffiecare of coffee care genoemd, volledige ontzorging

Kijk gerust naar onze mogelijkheden of neem contact op


Heb je toch een storing